When Jordi returns to the village where he spent part of his childhood, he receives two pieces of news that have a profound effect on him. One, his father isn’t buried, as he had believed, in the village cemetery, and two, Vera, a young girl who was supposedly killed alongside his father is still alive. Armed with this new information, Jordi decides to stay in the village and try to find out what really happened to Pau, his missing and long-forgotten father.