Temporality and age are inherent in every object and creature and, depending on one’s outlook, may transcend to infinity. Schaub explores, together with the architects Peter Zumthor, Peter Märkli and Alvaro Siza Vieira, the artists James Turrell and Cristina Iglesias and drummer virtuoso Jojo Mayer, the magic of sacred spaces, defined here as far more than church buildings. Who owns spirituality?