After sneaking us into the Edificio España, a symbolic Madrid building (and in passing being denounced by the Banco Santander and becoming a reference for the new Spanish cinema), Victor Moreno leads us on a sensorial, almost lysergic journey through the undersoil of the city: the vast framework of galleries, tunnels, pipes, sewers, transport networks, undergound stations, areas of entertainment and consumption that heave under our feet. A reality so hidden that it seems almost unreal, in a sensual fusion of anthropology and science fiction that invites us to reflect on what is hidden by the idea of progress on which our society is built.