Judith (8) believes that movies are more interesting than life. A summer before our story takes place, she lands the lead role in a film where she played a little “fairy” who managed to re-establish peace and happiness in her family. Since this introduction into the world of film, her parents no longer recognise her and blame movies for having ruined their daughter. One day, she runs away. By chance, she meets Nora (11), who is her direct opposite. She’s timid, unsociable and escapes her solitude in the virtual world of Internet. Judith manages to drag her on a wild undertaking (on foot, scooter, barge) as she chases her dream.