60-year-old Walter Scholl (Rainer Bock) is a mover for forced evictions. The former weightlifter is the best and most loyal hauler that Walter’s boss Roland Grone (Uwe Preuss) employs at his house moving company. Walter ignores the increasing pain caused by his back-breaking job just as he refuses to see the agony of the people whose sphere of privacy he violates every day.