Barcelona, Spain. Stella is Argentinian and does not have papers. Since she has been diagnosed with ALS, her partner Paco helps her to move, eat, and communicate. Valeria, Stella´s daughter, accompanies them in her spare time, but the anguish caused by witnessing the deterioration of her mother, leads her to lose herself by going out to party. While they wait for an answer to their application for subsidized housing, they try to survive day to day with the resources that they have left.