El Zoo is not a fiction. Nor is it a documentary. El Zoo is a cinematographic experiment based on acting improvisation. Through the adaptation of a play, on and off stage, the movie is a filmic essay about fiction. Taking the story of a reality show, a group of actors play with the fine line that separates reality from fiction. Actors whose fears are reflected in their characters. Characters that are born from the shadows of their players. A narrative destination whose actors discover on the set the magic of the unexpected. A game about the cruel imposition that fiction exerts on reality.