Lola has two brothers: Benoit, who marries for the 3rd time, and Pierre, who arrives late for marriage - apologies, blame, lashing, quarrels, each is trying to live his life on his side. Benoit will become father without to be prepared. Lola fact the meeting of Zoher while she s'occupies her divorce. As for Pierre, his professional problems s'embittering. Everything in their life should move away, but these three are inseparable.