Third part of the Trilogy: The end of a love relationship in three parts. Starting from a personal narrative of a love relationship, accompanied by images that represent the bits of memory, the viewer is then immersed in the universe of 120 days of Sodom of the Marquis de Sade.Composed of contemporary dance, performance and poetry, this work is a pictorial portrait of a violence suffered and a course of shamanic release.