After twenty years out of the picture, the King’s Musketeers are called back in action by Queen Anna, desperately seeking their help. Cynical and disillusioned but still incredibly talent-ed with their swords, D’Artagnan, Porthos, Athos and Aramis, will jump again into the fire for their (maybe) last incredible mission: save France from the evil intrigues of the wicked Car-dinal Mazzarino and his sensual accomplice Milady!