Agata feels secure in her bookshop, but actually it’s as though she’s been inadvertently thrown into the plot of a story in a strange book: the unexpected passion for a lively and perhaps too self-assured young boy, the accidental discovery that her beloved brother Gustavo isn’t really her brother, and the light bulbs that mysteriously blow up when she walks past.