Steve is 22 years old, small and muscular. He's a winner with fear of failure. He's in jail because of an xtc-deal gone wrong. The cops have too much authority when it comes to drugs, he says. Sky is 22 years old, blond and 1m78 tall. She likes to eat 'banana splits' and talking to her fish. She cries three or four times a day and feels sorry for herself. That's the way girls are, she says.