Anne runs a successful law firm specialized in cases involving children and youth and is known for her uncompromising approach to her work. She is happily married to Peter, with whom she has twin daughters, but the family's life is stirred when Gustav, Peter's reckless teenage son from a previous marriage, moves in with them. While Peter has a hard time reconnecting with his long-lost son, Anne is used to handling difficult youngsters in her job and finds a way to establish a bond with Gustav. Gradually their relationship evolves, and when Anne seduces Gustav, she jeopardizes both her career and her family. Soon she finds herself drawn towards a choice with unimaginable consequences.