Sicilian Letizia Battaglia began a lifelong battle with the Mafia when she first pointed her camera at a brutally slain victim. Documenting the Cosa Nostra's barbaric rule, she bore unflinching witness to their crimes. Her photographs, art, and bravery helped to bring an end to a shocking reign of slaughter.