The last female beehunter in Europe must save the bees and return the natural balance in Honeyland, when a family of nomadic beekeepers invade her land and threaten her livelihood. This film is an exploration of an observational Indigenous visual narrative that deeply impacts our behavior towards natural resources and the human condition.