The portrait of 3 men today, Alexandre, François and Gilles. Quarantine, age of challenges and male interrogations. The three men, friends of childhood, Alexander the Catholic, François the fighter and Gilles the skinned alive, will cross, compare their personal experiences and question their life of couple, family and professional.