30-year-old factory worker Simon lives a solitary existence on a decrepit farm in the remote French countryside. Devoting his time to caring for his sister Estelle, who was left severely disabled when a childhood game went horribly wrong, Simon is plagued by guilt and depression. But he sees a way out, looking to otherworldly forces as a means of liberating both himself and his sister from the corporeal prisons in which they are confined.