The story revolves around Rose, a 16-year-old girl who was abandoned by her parents and taken in by social services, and her fiancé, 22-year-old Michel, who are enjoying their first great and innocent love affair in Paris in 1979, at the height of the popularity of the Le Palace nightclub. They are part of the trendy bunch who only live for partying and exuberance. At a party one evening, they meet Lucille and Hubert, a couple of fifty-something middle-class bohemians, who will take them under their wing and turn their lives upside down.