How would it feel if, out of the blue, we were to find ourselves sharing a house with a gorilla, the most intelligent of all animals? Lorenzo (Frank Matano) knows the answer only too well. In order to win back the respect of his family and make his wife fall back in love with him, this unsuccessful lawyer decides to press charges against the city zoo. Obviously, he wins the case, but he will then have to take the primate home with him. And living with Lorenzo is not an easy task.