Claire is a 50-year-old teacher, divorced and mother of two. In order to keep an eye on her young lover Ludo, she creates a fake Facebook pro le and morphs into the attractive 24-year-old Clara. But Ludo does not take the bait: his best friend Alex, on the other hand, does. A “dangerous liaison” is formed.