When Uma wakes up alone on a strange island called Paradise, she instantly suspects it’s anything but. Helmed by the Duchess (Milla Jovovich), Paradise Hills is a center for emotional healing that at its core serves as a reformatory-style boarding school for privileged young women. Yet behind the rose-covered pathways and fairy-tale decor, Uma and her friends learn something more sinister is at work.