Summer is off to a terrible start for Frances (Jenny Slate). Her art project fails, her boyfriend unceremoniously kicks her out of his Hamptons home, and, to top it all off, her younger sister reveals she’s engaged just moments before her parents announce their separation. Out of a mixture of panic and frustration, Frances hastily takes an opening for an art residency in Norway and heads off to an isolated island where the sun never sets.