Would-be writer Laura (Holliday Grainger) and her free-spirited bestie Tyler (Alia Shawkat) share a messy Dublin apartment and a hearty appetite for booze, Molly, and one-night stands. Yet when Laura falls for Jim (Fra Fee), a charming but straitlaced classical pianist, Tyler worries that the party may soon be over.