Sarah moves her precocious son, Chris, to a secluded new home in a rural town, trying to ease his apprehensions as they hope for a fresh start after a difficult past. But after a startling encounter with a mysterious new neighbor, Sarah’s nerves are set on edge. Chris disappears in the night into the forest behind their house, and Sarah discovers an ominous, gaping sinkhole while searching for him. Though he returns, some disturbing behavioral changes emerge, and Sarah begins to worry that the boy who came back is not her son.