Labud, a young student set adrift on the tide of refugees created by the ethnic strife in the region, and Romana a beautiful girl from the wrong side of the ethnic divide who meet and fall in love as displaced people in Belgrade of the mid nineties. As they fall in love so the "ghosts" of their past visit them and try to keep them apart...