Isabel Walker, a quintessential young Californian newly arrived in the City of Light travels to visit her pregnant sister, Roxeanne, who has just been jilted by her scoundrel husband, Charles-Henri de Persand, and it appears they are headed for "le divorce." Meanwhile, Isabel leaps into l'amour with a married French diplomat who happens to be the uncle of Roxy's soon-to-be-ex.