In the northeast of Italy, the workers of a lingerie factory are about to be fired. Not far away, a handful of nuns, skilled in the art of embroidery and devoted to the Blessed Armida, risk being removed from their beloved convent. To oppose a destiny already marked, workers and nuns join forces and start a "business" outside the rules in the hopes that a miracle will help them keep the convent and the factory.