The local S-Bahn train whooshes through Berlin and past the lives of Emine, Marie, Christian and Arthur. Their paths will likely never cross, yet they have something in common: they’re all big city kids. For an entire year, Nina Wesemann documented the everyday lives of her young subjects. The resulting intimate portrait reveals the youngsters’ sensitive emotional world and captures their diverse moods and the atmosphere of their urban environment.