The entire Verneuil and Ko families are back! Claude and Marie Verneuil are facing a new crisis. Their four son-in-laws, Rachid, David, Chao and Charles, have decided to leave France with their wives and children to try their luck abroad. Unable to imagine their family far from them, Claude and Marie will do anything to hold them back. For their part, the Ko s arrive in France to marry their daughter. Them too, are in for a surprise...!