A 17-year-old girl spends the Christmas holidays in Senegal with her brother and father. Tired of planned trips and the ceremonious actions of the hotel employees, as well as her father's behaviour, she opens the door to the staff area and discovers a world that, although previously undiscovered, allows her to develop close and complex relationships.