The documentary is an intimate portrait of a Danish-Arabic family through good and bad over a period of 12 years. The father is Palestinian, the mother Danish and their three sons are the result of a cultural encounter which manifested upon the arrival of the first immigrants coming to Denmark in the 1960s and 70s.