Jenniffer is a young athlete who questions her commitment to the Cuban national athletics team. Her mother Marbelis rules a health care facility in Havana with an iron fist. When her younger brother wants to leave the country, Jenniffer's doubts get bigger and bigger. This intimate and sensitive family chronicle shows a teenager in a country with an uncertain future.