Carlo and Giulia are married with three children. Carlo, completely absorbed by work is an absent father while Giulia, who has decided to leave her work to devote all her time to the family, is tired and stressed out by home life and decides to treat herself to a ten-day holiday. Carlo will therefore be forced to take on the role of a full-time “househusband”. Arguments, disasters and near tragedies give Carlo and his children a chance to finally get to know each other better.