A comedy of four Hirvonen brothers living in a dead-end town and running a fraudulent business together with their father, “Hirvonen & Co. – Bootlegged drinks and cocktail snacks”. Things start rolling when Pops ends up in jail after a tragicomic liquor store robbery. The boys are left adrift and deeply in debt to local hoods.