Two friends - Filippo and Paolo - from the Sicilan Agrigento spend their holiday in Budapest. Filippo is an art journalist, and Paolo a lawyer. Filippo likes much Hungary, knows many things about Hungarian music, art, dance, and the whole Hungarian culture.