Young, struggling musicians Ray and Don are evicted from their South London squat. They take to the road in their old Volvo Amazon, planning to sell their prized vinyl record collection and fly to Memphis USA. However, when they fail to get the money needed, they steal a rare Black Metal record which seems to unleash dark forces that threaten their mission.