Jarvis Dolan is the star host of a successful late night radio show known as The Grim Reality. But his whole life takes a turn when one night two armed men burst into the studio and take him and his entire show hostage — forcing them to read from a prefabricated script, exposing a scandal that could destroy Jarvis’ life and decimate his once high-flying career. But in one night Jarvis will discover what HIS grim reality truly means — and what it means to take back his life.