Boi is a young man starting out in a new job as a chauffeur. While anxiously waiting for news from his girlfriend regarding a decision that could change both their lives, he must accompany his first clients, Michael and Gordon, two Asian businessmen who have come to Barcelona in order to close a multimillion-dollar deal.