Brought together by the accidental killing of their lecherous boss, fish-canning factory workers Sandra, Marilyn and Nadine discover a bag full of stolen cash on the dead man’s body. All three women desperately in need, they decide to steal the money and to get rid of his corpse – by canning it. What could have been a perfect plan quickly heads south when the gangsters to whom the loot belonged turn up, and the tins containing the remains of the dead boss are delivered to a charity for distribution.