It’s the story of a guy who moves too fast and a fat guy who moves too slowly. Foster meets Taupin. The first man is wearing an overcoat. The second is dressed in rags. All of this would be normal if one of these two guys didn’t possess a frightening screenplay, the script of their life and death. All you have to do is turn the pages and shiver...