By installing his camera in the heart of the editorial office of the online journal Mediapart, before, during and after the French presidential election of 2017, Naruna Kaplan de Macedo was able to follow the daily lives of those who work there. On the back of issues such as the Baupin affair, the Football Leaks, and Libyan financing, the film gives us a never-before-seen view of some investigative journalism.