The story of Elton John's life, from his years as a prodigy at the Royal Academy of Music through his influential and enduring musical partnership with Bernie Taupin. Much like the man himself, Rocketman is a larger-than-life movie musical spectacle that tells the story of Elton John - a child prodigy turned music legend.