Giuliano and Tommaso have been friends for 30 years, but the next four days will be the hardest they’ve ever had. Tommaso lives in Canada and is a teacher, Giuliano stayed in Rome, where he works as an actor. They are extremely close, despite their obvious differences: Giuliano is outgoing and extrovert, Tommaso shy and retiring. Giuliano, a vivacious, seductive actor, who loves life, has been diagnosed with a terminal illness. After a year-long fight, he’s decided to forgo his treatment. Tommaso comes back to Rome to help his friend tie up all the loose ends and prepare for his next journey. Goodbyes are never easy, but they still have time to relive the good times and reflect on what makes life worth living: a beautiful friendship.