A taxidermist, a deer farmer and a museum employee guide us around a bizarre world, in which the line between reality and artificiality becomes imperceptible. Set up in fabricated nature’s glass-case, resembling their heart-beating “before,” the exhibited animals won’t stop observing us. The lifelike impression gradually gets stronger, only to collapse abruptly as reality kicks in. A movie that grasps, as the title implies, the soul of the animals.