Friends since school, Pedro, Arturo and Eligio are three, highly-qualified college professors who the economic crisis has left jobless. Fed up and broke, the group accidentally find the answer to all their problems in the project Pedro’s been working on for years: a multi-vitamin which, to their surprise, allows you to party all night long with no side effects. With the help of Anabel, a lawyer turned gas station employee, and Jota, a student who’s more interested in partying than her books, the three professors will launch themselves into the world of nightclubs and shady dealings, hoping to find a market for their new wonder drug, something, it seems, they are not qualified for at all!