Facing a crossroads in life, Harry Rosenmerck leaves New York and his family with an unlikely plan to start a pig farm in Nazareth, causing the anger of neighboring local communities. His conflict with the town Rabbi, Moshe Cattan slowly turns into a friendship that leads him to reevaluate his relationship with his estranged family, including his difficult ex-wife, 34-year-old student daughter, and playwrighting son David. Holy Lands is an emotional, humorous and dramatic story about the passage of time and the connections between people and family.