Harvie is a smart but a bit too lively boy with one ambition, to finish the last level of his computer game. Once in the Gamers Hall of Fame, his absent-minded father, would finally be proud of him. But finishing the game turns out to be only the start of a real adventure that takes Harvie, his dog Jerry, and his friend Monica deep into the forgotten realms of the city's old puppet museum.