Bernardo, an old fashion professor at the University of Buenos Aires with strong convictions, has just buried his wife. Although they have been married for more than 30 years he refuses her last wish: to have their ashes into the sea on the Costa del Sol. According to him, it was nothing but a last-minute alienation. But when days later the grave of his deceased wife is desecrated, he is forced to change his mind and start a trip to Spain full of surprises that will change his life forever.