Ever since she fell for the handsome and mysterious Joakim, life is good to Lara again. She’s in a passionate relationship that takes her to heights she didn’t even know existed. It makes her failed marriage to dull policeman Toni feel like a distant memory. But when Toni accuses Joakim of committing a string of unsolved murders that terrorise Luxembourg, Lara’s world is turned upside down. While trying to prove Joakim’s innocence, she begins to wonder if she truly knows the man she loves.