In the gypsy suburb of Forbach - East of France - so called "the hole", three streets : Poppies street ("rue des coquelicots", "Doffodels street" (rue des jonquilles"), rue Stéphane Grappelli. In every house and every trailer : a musician. Music is their life and they live for their music, as their fathers and forefathers, as always.